هتل صفاییه یزد

یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی

معرفی و تصاویر

هتل پنج ستاره صفاییه یزد 

نگینی در قلب شهر بادگیرها 

 

شهر یزد به بافت تاریخی و شاهکار معماران خود مشهور است. اگر تصمیم به سفر به یزد را دارید در انتخاب هتل دقت کنید تا در ابتدایی ترین زمان ورود با معماری ایرانی آشنا شوید. هتل پنج ستاره صفائیه در خوش آب و هوا ترین منطقه شهر یزد واقع شده است.  دسترسی مناسب این هتل به دیگر نقاط شهر در کمترین زمان ممکن از نقاط قوت صفاییه یزد است. این هتل از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی‌های منحصر به فرد است و هتل باغ نیز با ساختار سنتی خود سال‌های متمادی افتخار پذیرایی از مهمانان گرامی را در پیشینه‌ی خود دارد. فاصله این دو بخش از یکدیگر حدودا ۱۵۰ متر بوده که از فضای سبز تشکیل شده است و هر دو بخش دارای کافی‌شاپ می‌باشد. اتاق‌های باغ به صورت پراکنده داخل باغ قرار گرفته‌اند و مهمان باید مسیری را پیاده روی کرده تا به اتاق خود برسد.

هتل صفائیه در قلب منطقه مدرن و ثروتمند شهر قرار گرفته است. در خیایبان تیمسار فلاحی . خیابانی پر از رستوران ها و کافه های مدرن و دیدنی. همچنین با نزدیکی به مراکز خرید معروف می توانید خرید سوغاتی و گشت و گذار در پاساژهای یزد رو تجربه کنید. 

هتل صفائیه سه رستوران دارد که همگی در قسمت جدید قرار دارند: رستوران چهارسوق، رستوران چوبی و سالن چندمنظوره نارین. هر کدام را که انتخاب کنید، منوی متنوعی پیش روی شماست. انواع کباب و خورشت و ماهی و خوراک را می‌بینید و حتی می‌توانید غذاهای خاصی مثل استیک و شنیسل مرغ یا غذاهای محلی مثل خورش قیمه یزدی و آش شولی نوش جان کنید. سوپ و مخلفاتی مثل سالاد و زیتون و ماست به عنوان پیش‌غذا موجود است و برای دسر، باقلوا و قطاب و کیک یزدی گزینه‌های متفاوت و خاصی هستند. قسمتی از هتل به کافی‌شاپ «کلاه فرنگی» اختصاص داده شده است؛ فضایی زیبا با ستون‌های مجلل و دیوارهای بلند و حوض آبی، که با الهام از قهوه‌خانه‌های سنتی قرار است از شما پذیرایی کند. جدا از آن، در ضلع شرقی هتل یک کافه لوکس و زیبا به نام کافه «ایتالی» قرار دارد که تجربه‌ای خوشایند قهوه خوردن را در محیط باز برایتان رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که مردم بومی یزد به غذا خوردن در هتل‌ها علاقه خاصی دارند و همین موضوع، فرصت آشنایی با فرهنگ و لهجه این شهر را به شما می‌دهد.

 

مشخصات

  • تعداد طبقات: ۵
  • تعداد اتاق: ۱۹۵
  • تعداد پارکینگ: ۵۰ خودرو
  • تعداد تخت‌ها: ۴۰۰
  • ظرفیت لابی: ۵۰ نفر
  • وضعیت ترافیک: خارج از محدوده ترافیک

فاصله تا ...

  • صفاییه ۵ دقیقه پیاده رویکیلومتر
  • دخمه زرتشتیان ۱۰ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • موزه آیینه و روشنایی ۱۰ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • بادگیرها ۱۰ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • مسجد امیر چخماغ ۱۰ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • خانه لاری ها ۱۵ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • آتشکده زرتشتیان یزد ۲۰ دقیقه با خودرو کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی ۱۵ دقیقه با خودرو کیلومتر

مشخصات تماس

یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۲
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۴

قوانین رزرو : ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است به منظور استعلام پذیرش صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست. هزینه اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 7 سال معادل 50 درصد سرویس خواب محاسبه می شود. کودک بالای 8 سال بزرگسال محسوب می شود و هزینه اقامت وی کامل محاسبه می شود. اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که تمامی افراد شامل کودکان و بزرگسالان در صورت درخواست استفاده از تخت اضافه مشمول پرداخت مبلغ کامل تخت اضافه و بدون تخفیف می باشند. قوانین کنسلی : - در صورت اعلام کنسلی، از 30 تا 25 روز تا تاریخ ورود به هتل، 15% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید. - در صورت اعلام کنسلی، از 24 تا 20 روز تا تاریخ ورود به هتل، 25% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید. - در صورت اعلام کنسلی، از 19 تا 10 روز تا تاریخ ورود به هتل، 50% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید. - در صورت اعلام کنسلی، از 9 تا 5 روز تا تاریخ ورود به هتل، 75% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید. - در صورت اعلام کنسلی، در کمتر از 5 روز تا تاریخ ورود، مشمول 100% جریمه کل مبلغ یک شب خواهد گردید. مبلغ دقیق کنسلی رزرو در ایام پیک و غیر پیک ، با توجه به تفاوت نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

امکانات ورزشی تستی

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
نزدیک به فرودگاه
رستوران
رستوران سنتی
کافی شاپ
خدمات خانه‌داری