بوم گردی دال ( قشم )

جزیره قشم , ابتدای روستای برکه خلف

معرفی و تصاویر

 
بومگردی دال قشم
متفاوت و نزدیک به دیدنی های قشم
 
 
این مجتمع اقامتگاهی در فضایی 600 متری در بُرکه خلف قشم واقع شده است. هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 6 سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنند نیم‌بها (یعنی نصف مبلغ یک سرویس اضافه) و بالای 6 سال نیازمند تخت بوده و هزینه کامل دریافت می‌شود. مجتمع اقامتگاهی دارای وای فای رایگان (دارای محدودیت حجم) برای میهمانان عزیز می باشد. صبحانه رایگان برای میهمان سرو خواهد شد. اقامتگاه دارای نگهبان می باشد. اقامتگاه قبل از ورود میهمان بطور کامل نظافت خواهد شد. سفارش ناهار و شام با هماهنگی قبلی و با احتساب هزینه جداگانه امکان پذیر است.

توصیف فضای اقامتگاه و واحد

بافت محله روستایی و مسیر دسترسی به اقامتگاه آسفالت می باشد. سرویس خواب این اقامتگاه رخت خواب سنتی و تخت می باشد.

امکانات مشترک اقامتگاه

1 سرویس بهداشتی ایرانی، حیاط اقامتگاه، رستوران و کافی شاپ به صورت مشترک برای تمام واحد ها وجود دارد. برگزاری مراسم با هماهنگی قبلی میزبان امکان پذیر است.

نکات بیشتری که باید بدانید

وضعیت آنتن دهی همراه اول عالی و ایرانسل ضعیف می باشد. فاصله با دریا 10 دقیقه پیاده، سوپر مارکت 2 دقیقه پیاده و مرکز شهر 20 دقیقه با ماشین است. مجتمع اقامتگاهی دارای پک بهداشتی دستمال رولی، دستمال کاغذی، شامپو، دمپایی یک بار مصرف، حوله، خمیردندان و کیت خیاطی می باشد. مینی بار اتاق شامل هزینه جداگانه می باشد. گشت درون شهری و ترانزیت فرودگاه با هماهنگی قبلی و با احتساب هزینه جداگانه امکان پذیر است

مشخصات

مشخصات تماس

جزیره قشم , ابتدای روستای برکه خلف